| 0 yorum ]
Facebook Twitthis Furl

Temel iş için Amerikaya gitmiş.Los Angels sokaklarında gezerken ayağına bir lamba çarpmış.Hemen eline almış,silmeye başlamış.Birden lambedan bir cin çıkmış.
- Dile benden ne dilersen demiş. Ama dikkat et ben kötü niyetli bir cinim.
Temel hemen bir dilek istemiş.
- Ben kaynanamı hiç sevmem. onu gözlerim görmesin demiş.
Cin hemen temelin gözlerini kör etmiş.
Temel
- Amanin naptın desede
cin
- Sana kötü bir cinim demiştim demiş.
Temel ikinci dileğini yapmış.
- Benim aletim yere kadar değsin
cin temelin bacaklarını yok etmiş.
- Al bakalım şimdi yere değiyor aletin.
Temel çaresizce üçüncü dileğini yapmış.
- Son dileğim bana bir güzellik yap.
Cin kabul etmiş ve Temelin arkasına geçip onu düzmeye başlamış. Temel
- Bu nasıl güzellik demiş.
Cin cevap vermiş
- Hem kör hem topalsın,seni benden başka kim ....iker.

0 yorum

Yorum Gönder