| 0 yorum ]
Facebook Twitthis Furl

Karisi hamile olan bir adama isyerinde aniden bir telefon gelmis:
-"Beyefendi, bir bebeginiz oldu acele hastahaneye geliniz" diye.Heyecanlanan adam hemen hastahanenin yolunu tutmus.Dogum bölümüne gstmis.Kendisini bir hemsire karsilamis.Adam durumu anlatinca hemsire:


-"Beyefendi,evet dogru bir çocugunuz oldu ama malesef sakat dogdu" demis.Habere çok üzülen adam:
-"Olsun çocugumu gösterin bana" demis. Hemsire:
-"Beyefendi, görmeseniz daha iyi olur çünkü çocugunuz çok ileri derece spastik" demis. Adam yinede:
-"Olsun o benim evladim, görmek istiyorum" diye diretmis. Hemsire:
-"Peki öyleyse" deyip spastik çocuklar bölümüne geçmis.Adamda pesinden gitmis.Ilk bölümde kolsuz çocuklar varmis.Adam:
-"Çocugum burada mi?" diye sormus Hemsire:
-"Hayir beyefendi, çocugunuz ilerideki bölümlerde" diye yanitlamis.Bir sonraki bölüme geçmisler.Buradada bacagi olmayan bebekler varmis.Adam yine:
-"Çocugum burada mi hemsire hanim?" diye sormus. Hemsire yine:
-"Hayir beyefendi, çocugunuz daha ilerdeki bölümlerde" diye yanitlamis.Bir bölüm daha geçmisler buradada hem kolu hem bacagi olmayan çocuklar varmis Adam yine heyecanla:
-"Buradami çocugum?" demis.Fakat hemsire yine:
-"Hayir beyefendi" diye yanitlamis.Üzülen adam bir sonraki bölüme geçmis.Bu bölümde ise sadece kafa olan çocuklar varmis.Adam yine hüzünle:
-"Hemsire hanim, artik sanirim burada çocugum" demis.Fakat hemsire:
-"Hayir beyefendi, çocugunuz simdi gidecegimiz bölümde,fakat isterseniz gitmeyelim çünkü çocugunuzu görünce çok kötü olabilirsiniz" demis.Adam yine israrla:
-"Hayir, ne olursa olsun o benim çocugum" demis. Hemsire
-"Peki o zaman" deyip bir sonraki bölüme gitmis.Bu bölümdeki oda bombosmus.Sadece odanin ortasinda bir masa, masanin üstünde bir kavanoz, kavanozun içindede bir kulak duruyormus.Adam hemen:
-"Bu mu benim çocugum?" diye sormus.Hemsire üzüntüyle:


-"Evet beyefendi, ama malesef çocugunuz sagir" demis.

0 yorum

Yorum Gönder