| 0 yorum ]
Facebook Twitthis Furl

Temel sabah uçagi ile parise gidiyor. Islerini tamamlayip aksam uçagi ile Istanbul a dönmek istemekte...aksilik uçagi kaçirir. Saat 23.30 da lüks bir otelin yolunu tutar. Odasina çikip uyur. Sabah yedide resepsiyona gidip hesabini sorar. Eline bir fatura uzatirlar Temel sasirir:

- Lan bir basimizi koyduk ve kalktik 400 dolar...olur mu? der.

- Ama efendim hizmetlerimiz var.

Temel faturaya bakar T.K.P 100$

- T.K.P ne?

- Tenis kortlarini kullanma parasi

- Ben kullanmadim ki? der Temel

- Kullansaydiniz efendim 6 tane kortumuz var. der

Resepsiyon memuru yine bakar

- H.K.P 150$

- Bu ne?

- Havuzu kullanma parasi

- Kullanmadim ki? der Temel.

Resepsiyon memuru gayet sakin bir sekilde

- Kullansaydiniz 3 tane havuzumuz var 2 tanesi olimpik.

Temel çok sinirlenir ve hemen bir kalem ister.

Faturanin altina aynen sunu yazar.

T.S.P 500$ ve resepsiyon memuruna uzatir.

- Ver bakalim 100$ sizin de bana 500$ borcunuz vardir,

der Temel.

Resepsiyon memuru sasirir

- T.S.P ne oluyor?

- Temel i s..me parasi.

- Aman efendim olurmu öyle sey estagfirullah. der resepsiyon memuru

- Kardesim Temel burdaydi s..seydiniz bütün gece müsaittim!

0 yorum

Yorum Gönder