| 0 yorum ]
Facebook Twitthis Furl

Clinton, Kuba ya gelecekmis..Kubalilar toplanmis, bir surpriz yapacaklar. Ulkenin en iyi ressamina basvurmuslar. Bir tablo yap. Ady, Clinton Kuba da olsun diye.. Ressam "Hadi ordan" demis. "Ben adami gormedim bile. Adam hayatinda Kuba ya gelmedi. Simdi ben nasil Clinton Kuba da diye resim yaparim?" Tesaduf bu ya.. Bizim Temel, puro almaya Havanaya gelmis. O sirada konusmayi duymus. "Ben size istediginiz tabloyu yaparim.
Bana bir sandik puro verirseniz" demis. Vermisler. Temel bir hafta sonra, Kuba lilari cagirmis. "Iste tablonuz" demis ve tuvalin uzerini orten bezi hizla asagi cekivermis.
Kubalilar da donuvermisler. Tabloda, yatakta ciplak iki kisi. "Bu ne" diye gurlemis,

Turizm Bakani  :
"Bu ne? Bu kadin kim?"

"Kadin Clinton un karisi" demis,Temel.

"Peki bu ustundeki adam kim?"

"Clinton un usagi!"

"Peki Clinton nerde ulan!"

"Clinton Kuba da!"

0 yorum

Yorum Gönder